piątek, 27 maja 2016

004 - Rodzeństwo

   Panowała grobowa cisza. Sophie czekała, aż ktoś z rodzeństwa odezwie się pierwszy. Jednak nic z tego nie wyszło, w końcu szesnastolatka sama musiała coś powiedzieć.
- Przepraszam... Nic ci nie jest? - zapytała skruszona.
- Poza tym, że boli mnie szyja, ręka, noga i brzuch, to wszystko gra - odpowiedział trzymając się za żołądek.
- Możemy coś zjeść? - spytała dziewczynka.
- Oczywiście. Ale najpierw musimy pójść do Sokoła Millennium, bo tam mam jedzenie.
- Ale mi chodziło o jakiś pub.
- Nie mam czym zapłacić, więc idziemy do mnie - oznajmiła, odgarniając kosmyk włosów z czoła.
- W takim razie podziękujemy - odpowiedział Jacke.
- Jestem głodna! Muszę coś zjeść! - krzyknęła i oparła pięści na brzuchu brata.
- To idź sama. Ja nie zamierzam.
- To zostań - powiedziała Sophie i dała znak oczami, że idą.
   Dziewczyny oddalały się a chłopakowi z minuty na minutę, coraz mocniej burczało w brzuchu.
- Czekajcie! - głośno powiedział.
   Nastolatka odwróciła się i pokazała, że ma przyjść. Czekały na niego dobre dziesięć minut. Jacke szedł dosyć wolno, ponieważ po "napadnięciu" przez Sophie, był obolały i za siniaczony. Dziewczyny położyły się na ziemi i patrzyły w niebo.
- Jestem! - krzyknął i razem udali się w stronę domu.

***

   Han i Leia, chodzili po pokoju spoglądając przez okna. Tylko Luke który siedział na niewygodnym, zakurzonym, trzeszczącym fotelu - nie martwił się o Sophie. 
- Gdzie ona mogła pójść? - Solo zadawał to samo pytanie od dziesięciu minut.
- To twoje gadanie nic nie pomaga. Zacznij jej szukać - powiedziała Organa. - A ty czemu jesteś taki spokojny? - zwróciła się do brata.
- Sophie nie jest taka głupia, żeby uciekać od nas. Ona wróci i to nawet dzisiaj - odpowiedział.
- A co jak znalazła rodziców i będzie chciała z nimi zostać? - oznajmił zdesperowany Solo.
- Jak dziewczyna nie wróci, Yoda nas zabije. 
- Ty jednak jesteś pesymistą - powiedziała do Hana.
- A ty to czym? 
- Dzieciaki spokój! - przerwał Luke. - Zachowujecie się jak małe niewychowane bobasy. Nie macie pięciu lat, tylko o wiele więcej.
- Wkurzasz mnie - odpowiedział koledze.
- Ty mnie też.
   Solo wyszedł na zewnątrz. Leia została z Lukiem. Chciała poruszyć temat wszystkich kłótni z Hanem, lecz nie chciała mówić o tym teraz. Myślała, że to wszystko przez Sophie, albo przez trenowanie uczniów. Bardziej stawiała na to pierwsze.

_________________________________________________________________________________
Hejo!
Dzisiaj bardzo krótko. Dlaczego? Bo tan rozdział jest przejściowy, czyli taki wstęp z tym rodzeństwem. Mam nadzieję, ze mało błędów. Rozdział musiał być nudny bo jak już mówiłam jest przejściowy. Zamówiłam szablon u Wiki!! Na pewno będzie śliczny!! To tyle gadania. I jeszcze raz przepraszam, że taki krótki. Następny będzie dłuższy.

Dedyk dla: Kochanej Magdy która zawsze służy mi pomocą <3 

Olga Solo
   


3 komentarze:

  1. Uhuhuhuhuhuhu. Ja dostałam dedyk ;) rozdział (tu Cię zaskoczę) najlepszy z wszystkich, jakie są na tym blogu ^^ szczególnie podobały mi się bobasy <3 błędów mniej, chociaż teraz to nie do końca wiem, czy Sophie miała zostać tam Lwowie tej dziurze czy co ona tam robila. Podoba mi się.
    Oki. Ja kończę bo mi się nie chce komki. Dziękuję za dedyczeczek i paa !
    NMBZT! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał czytam tak i nom stop zadaje sobie pytanie,, czy nie jesteś przypadkiem strasza od emnie "
    Tak samo jak Magda stwierdzam, że jest to najlepszy rozdział jaki w ogóle napisałaś. Bardzo spodobał mi się fragment z kłótnią Han i Lei. Chyba z dziesięć razy go czytałam.
    Mnie osobiście nie przeszkadza mi fakt, że wyszedł ci krótki. Nie znalazłam żadnych błędów, chyba że poprostu jestem ślepa.
    Dobra nie wiem co jeszcze mogę napisać, więc jeszcze raz najlepszy rozdział.
    NMBZT Florence.😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z dziewczynami. Mimo że rozdział krótki to najlepszy. Oby wicej takich. Matko taki krociutki a u mnie taki dluuugi. 31 bedzie krotszy. Oby nie zasnelas czytajac. Sophie ma zostac w norze czy nie? Bo ja juz nie kumam. bledow nie wylapalam (spiaca jestem) Wiec bardzo supcio post ^^ czekam na next
    NMBZT!!!

    OdpowiedzUsuń